Direktlänk till inlägg 5 augusti 2013

Boktips + målat bord och skoställ...

Av David - 5 augusti 2013 22:49

Hej!
Idag har jag i stort sett inte gjort ett piss men jag har packat till en liten "resa" till Lund imon :D.
Jag har målat ett bord och ett skoställ svart på morsans begäran. Jag gillar att måla och bygga så det var ok.
Farsan reste på jobbresa till japan idag :). Morsan o syrran för sig själv ;). Haha, skämt å sido.
Jag har upptäckt att det gör mig glad att få folk att må bättre genom att lyssna, bara lyssna. Det är lugnande för skälen (extra bra för mig) att få andra att må bra :).
Btw, har ni förslag på hur jag skulle kunna få bloggen att se bättre ut eller bli intressantare? Skriv då till mig.
Boktips: läs "Låt den rätte komma in" . Det är en jättebra bok om tolvårige Oskar som blir mobbad i skolan. Han finner dock hämnd i den mystiska flickan Eli som visar sig vara vampyr...
Läs den så ses vi senare!
// David
Ps: Vill ni att jag skall lägga upp en ny bild på mig själv?

 
 
Bloody Wolf Tooth

Bloody Wolf Tooth

5 augusti 2013 23:00

om jag var du skulle jag ändra på text "stilen" för den ser väldigt dokumentig ut om du förstår vad jag menar :P och så skulle jag göra en riktig header.
fast jag gillar färgerna på bloggen ... haha samma som mina färger :P

jag håller med läste den boken för kanske ett år sedan väldigt bra ! fast man ska int kolla på filmen för den suger och förstör boken, enligt min åsikt.

ja jag håller helt med det är skönt att veta att någon faktiskt tycker att dom kan berätta saker för en.
inte för att folk gör det längre men ... jaja det är bra att du också mår bra av det :)

http://bloodywolftooth.bloggplatsen.se

David

6 augusti 2013 09:42

tack för tipsen! Ja, visst suger filmen och den amerikanska suger ännu mer! :)

 
Nawras

Nawras

5 augusti 2013 23:36

Ja, jag har endel tips till dig för att få din blogg intressantare.
Det lönar sig först och främst inte att vara deppig, tänk positivt, bli positiv! Så du kan börja med att göra dig själv gladare! Byt till mer blåa, gröna färger men de bör inte vara så färggstarka. Och må inte dåligt över ditt liv, och sen lägg till alltid bilder till dina inlägg då vill man läsa mer :) Och det tar tid att få bloggen ''känd'' typ. Så berätta för alla sidor och bloggar om din blogg :3

http://GladaBloggen.bloggplatsen.se

David

6 augusti 2013 09:44

jag gillar inte ljusare färger eftersom då blir det svårt att läsa. men jag skall försöka få in fler bilder i min vardag :)

 
Bloody Wolf Tooth

Bloody Wolf Tooth

6 augusti 2013 10:27

Ja bilder e bra det håller jag med om .men jag tycker inte du ska ändra färgerna. En viktig sak med att blogga är väll att vara ärlig , skriva inte annat än vad du själv tycker !

Tack för varningen. Då skall jag inte titta på den amerikanska :P

Ha det Bra !


// Bloody Wolf Tooth

http://bloodywolftooth.bloggplatsen.se

David

6 augusti 2013 10:35

Ha det bra själv!

 
Jennifer

Jennifer

6 augusti 2013 12:08

Super fin blogg du har! ^^
-Och jah en bild vore trevligt ;-)

http://Www.Pennie.devote.se

David

6 augusti 2013 16:37

;)

 
Sasu

Sasu

7 augusti 2013 06:49

blööoop får ont i ögonen av färgerna (kan bero på att jag inte sovit på typ nåt dygn men men)
bra blogg i övrigt yeey öh:P
Låt dne rätte komma in är bäst

http://slowlax.bloggplatsen.se

David

7 augusti 2013 10:36

haha, visst är den!

 
Amaya

Amaya

10 augusti 2013 13:50

Den boken låter nästan som "Vampyren från Blackeberg" :o

http://amayaswonderland.bloggplatsen.se

David

10 augusti 2013 17:31

Nej -_-

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av David - 13 november 2013 21:54

Jag har sår men du vill inte se det Jag vill dö men du vill inte veta Mina inre skador kan du inte hela Du ser mig hänga i skogens gröna krona men du vågar inte göra nåt Moder naturs stolta soldater Omsluter mig tills det inte finns ett...

Av David - 10 november 2013 22:38

  Jag vill vara där för alla i vilken situation som helst, vare sig de är glada, ladsna, arga eller bara trötta   Min önskan blir däremot svårare när folk inte vill, kan eller orkar   ta emot  den hjälp  jag räcker f...

Av David - 10 november 2013 22:36

Vad händer med alla gravidbloggar när ungen är född? Tacksam för svar! ...

Presentation


Hej!
Det här är min blogg om min vardag.

Jag är en snubbe på 15 år som lever mitt liv så gott det går. Det här är ingen blogg där jag lägger upp bilder på mina skärsår, även fast jag faktiskt har en del.

Fråga mig

34 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards