Alla inlägg under juli 2013

Av David - 30 juli 2013 21:09

Halu!
Idag har jag lämnat in "sommarboken" recensionerna och fick en bok. Boken hette "Dags att dö" och verkade bra.
Jag har sorterat mina mtg kort och räknat dem, jag har ca 880 st, fucking 880 st!
Jag har även åkt till cyckelaffären för att få en ännu större stänkskärm, den kommer inte förens på tis nästa,vecka. Imorgon skall jag till några familjevänner. Det skall bli kul ;D.
Det var allt för idag, hejdå!
//David

Av David - 29 juli 2013 20:48

Idag har jag varit på playoteket i Lund o spelat magic. Jag köpte,även några ganska bra kort. Jag o kompisen jag var i Lund med köpte varsin 2l iste att dricka (jag älskar iste :P).
Btw, när jag kom hem började jag med att göra klart Teaser 2 till DOW, serien ni vet. Ni kan hitta den på Youtube eller länken som jag kommer lägga i inlägget.
Senare bad morsan mig att plocka röda vinbär, ganska jobbigt men man skall inte klaga.
Jag har även skrivit mitt bidrag till sommarboken (du läser fem böcker, recenserar dem och får en bok) det finns antagligen bara tråkiga böcker kvar men jag har inte så mycket att göra ändå.
Nu har vi käkat pizza och sett på morden i midsummer. Nu skall jag fortsätta va me familjen.
//David

Av David - 28 juli 2013 22:49

Ni vet att jag fortfarande har frågestund?

Av David - 28 juli 2013 22:47

Halaue!
Idag har jag i stort sett inte gjort något speciellt... Förutom att de vi var på fest hos igår kom till baka med partytältet som de lånat av oss. Det blev sjukt mycket att bära och det var jobbigt!
Hur som hellst har jag precis käkat och skall lägga mig.
So, godnight!
Oh juste, jag skall till Lund imon och bara va.
See ya!
//David

Av David - 27 juli 2013 16:12

Puh, då var man klar med sortering o utdelning av reklamen. Det var varmt och jag hade inget vatten! Jag dog!
Ni vet när spottet blir kletigt, typ som kladdiga snorkråkor, ungefär så var spottet på cyckelturen hem. Nu väntarjag på att vi skall åka till en fest.
Det är faktiskt allt jag har gjort idag, så det blir inte så mycket skrivet.
See ya!
//David

Av David - 26 juli 2013 23:46

Knasper... Sprak... 1,2,1,2... Testar... Testar...
Funkar det? Bra!
Hej!
Idag jar jag ätit frukost host mormor, det,var faktiskt mycket trevligt. Efter frukosten hjälpte jag dem med att sätta upp ett "paviljong-tält", jag fick lite klirr i kassan som tack för hjälpen ;). När jag var,klar med det cycklade jag hem igen och pysslade med litta allt möjligt, bl.a Mtg. När mamma kom hem var det,bara några minuter kvar innan vi skulle åka till Malmö för att äta och se på bio. Vi såg "Den Store Gatsby" den var bra fast slutet var väldigt deppigt. Nu är jag hemma igen och skall sova så:
Gonatt på er!
//David

Av David - 25 juli 2013 18:13

Hej
Idag har jag vart i Lund och filmade 4:e avsnittet i serien DOW (Documents Of an Unknown War). Jag fick spela lik :P. Första avsnittet kommer ut 1:a augusti, sök på ShisakMovies.
Jag kom nästan precis hem och när jag kom hem såg jag på gamla magic vm-matcher. Nu har mamma kommit hem så det dröjer nog inte så länge innan hon ber om hjälp med att laga mat. Det gör ändå inget, jag har berättat allt jag skulle.
Hejdå!
//David

Av David - 24 juli 2013 22:57

God kväll!
Idag vaknade jag kl 11 och skippade frukosten (vilket jag brukar göra endå)och satte mig i soffan och tittade på Davinci koden. Den var bättre än jag mins. Efter det cycklade jag 3 km för att mina föräldrar inte skulle klaga på att jag är ute för lite.
I.a.f Satte jag mig vid datorn när jag kom hem och kollade in gamla mtgvm videor. Det var faktiskt väldigt intressant att se hur världsmästarna spelar sina kort. När jag var klar med det pysslade jag med mina mtg-kort i ca en halvtimme innan mamma kom hem då jag hjälpte henne med maten.
Dagens fråga till er läsare:
Ser ni fram emot releasen av "Hunger Games: Catching Fire" eller "Percy Jacson and the sea of monsters" I sommar?
Det var allt
//David

Presentation


Hej!
Det här är min blogg om min vardag.

Jag är en snubbe på 15 år som lever mitt liv så gott det går. Det här är ingen blogg där jag lägger upp bilder på mina skärsår, även fast jag faktiskt har en del.

Fråga mig

34 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards