Alla inlägg under september 2013

Av David - 29 september 2013 22:19

Idag var jag på konfan och hade det jävligt kul. det började med att vi var på gudstjäns,visserligen inte så jättekul men helt ok. sedan hade vi lunch (varmkorv med bröd) och sedan samlades vi i våra grupper. Jag är i musikgruppen det var kul och jävligt random. Vi lekte lite namnlekar och sjöng innan vi slutade vid 17:00. det ä typ vad jag gjort idag. Vad har ni gjort? Skriv gärna i kommentarerna.

Av David - 28 september 2013 22:01

Imon är  det konfirmationsträff för min del. Det skall bli kul. Jag skulle verkligen uppskatta om ni gav feedback på min blogg när i ger er visit. Annars har jag planerat att ha en frågestund så ni som har frågor vågar komma fram.


.

Av David - 26 september 2013 22:39

I'll always be there for you
When you're sad
Happy or
Mad

Bur i know
That you'll never be there for me

Av David - 26 september 2013 14:44

Sjuk idag :(. Har egentligen varit sjuk sen förra fredagen fast jag har inte varit ledig förrän nu (har inte haft tid).  Jag har gjort matte och lyssnar på Harry Potter och Den Flammande Bägaren, den bästa i serien enligt min mening fast filmen suger. jag och en kompis har skapat ett "band" där vi gör husemusik. Ni kan väl kolla in vår Suondcluod profil och säga vad ni tycker om vår musik?

Länk: https://soundcloud.com/systematicmusic-1

Ses sen!

Av David - 16 september 2013 17:03

Här en dikt jag skrev på svenskan. Blev faktiskt ganska nöjd. Vad tycker ni? Var det smart att lämna in den? Är den bra?


Han hoppar fram mellan träden.

Hans svans är så len och ljuv.

Han när snart fram till vägen

och lyssnar spänt på nattens uv.


Han hoppar snappt över vägen

när han ser en vattenpöls gläns

Han ser inte det ankommande ljuset

snart är det allt han ser.


Ingen kommer ihåg hans existens,

hans liv,

hans lena päls.

För dem var han bara en ekorre som 

ingen skulle bry sig om.

Av David - 8 september 2013 18:19

Hey, guys!

Det var länge sen!

Den här vecan har jag haft lite allt möjligt men fredaden och helgen slog nog det mesta. På fredagen såg vi Charlie Chaplins "Modern times", Video:

Och vi åkte skridskor på Idrotten. Det gick ok även om jag inte åkt på två år.  I helgen har jag haft kussen och fastern på besök, de åkte prcis. Igår delade jag ut reklamen medans de var i Malmö (gissa vad jag helst gjort?) och idag var vi i Ystad, trelleborg och skånes yttersta udde. det blåste som F*N där och man såg nästan inget p.g.a allt hår man har på skallen. nu sitter jag och tittar på annime.

//David

Av David - 4 september 2013 13:50

Nordöstersjökustartilleriflygspaningssimulatoranlä
ggningsmaterielunderhållsuppföljningssystem-

diskussionsinläggsförberedelsearbete

är svenskans längsta gramatiskt korrekta ord enligt Guinneas rekordbok

Av David - 4 september 2013 13:50

Nordöstersjökustartilleriflygspaningssimulatoranlä
ggningsmaterielunderhållsuppföljningssystem-

diskussionsinläggsförberedelsearbete

är svenskans längsta gramatiskt korrekta ord enligt Guinneas rekordbok

Presentation


Hej!
Det här är min blogg om min vardag.

Jag är en snubbe på 15 år som lever mitt liv så gott det går. Det här är ingen blogg där jag lägger upp bilder på mina skärsår, även fast jag faktiskt har en del.

Fråga mig

34 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards