Alla inlägg under maj 2013

Av David - 31 maj 2013 22:53

Här är den döda igelkotten.
Hejdå, godnatt och allt annat man säger.

Ps: var är mina frågor?!

Av David - 31 maj 2013 18:54

Tjo!

Jag har aft en av världens hemskaste eftermiddagar i veckan!

Först på morgonen vaknade jag inte i tid efersom mina föräldrar hade glömt att ta upp min mobil i morse.sedan när jag cycklade till bussen blev en igelkott påkörd. Sedan var typ alla lärare sjuka så jag kunde inte redovisa min matte eller fråga om spanskan. sedan har jag forfarande min reklamsortering kvar! Detta är hemskt!

Nåja, jag skall ialla fall äta pizza idag. men det ser ut som om vi inte har ägg hemma :(.

See ya!

(bid på igekotten kommer senare!) 

Av David - 30 maj 2013 19:06

Mycket nöje!

M.v.h David

Av David - 30 maj 2013 18:57

Måste man påminna er om att jag vill ha frågor!

Gaaaaaaah! Frågor! I Need Quesions! Now!

(M.v.h David)

Av David - 30 maj 2013 15:03

Hej!

Iag har jag haft orientering. (inte kul) det tog över tiden så jag missade mitt matteprov :( jag behövde verkligen vara med på det!

Vi skulle rut på 10 stationer, inte så jobbigt tycker ni? Då skall ni köra orientering med bilder över hela FUCKING Klostergården. det tog 109 minuter att ta sig runt. Station 4 var borttagen så man fick gissa och station 5 var gömd i mitten på en buske. Vad säger ni nu då?

Jag har gjort några riktigt bra affärer i MTG och pluggat som fan. 

Nåja, jag skriver mer om jag kommer på nåt!

Se y'all!

David

Av David - 29 maj 2013 20:29

Jag glömde säga att om ni har några ideér om förändringar på bloggen så komentera dem!

Jag läser alla komentarer!

M.v.h David

Av David - 29 maj 2013 20:15

Jahap, då var det kväll igen.

Jag har varit på ett möte om gymnasievalet (sjuhelvete vad mycket vad det finns att välja mellan!

Men för övrig har jag förlorat 9 kr på att spela magic och haft en prov. Ingen toppendag direkt :/

Men jag är glad över alla snälla komentarer på min bild (min första ego-pic).

Tack ännu en gång!

M.v.h David

Av David - 29 maj 2013 06:55

Tjo!

Här är jag:

 

och innan ni frågar: Ja jag tog detta i morse! 

M.v.h David

Presentation


Hej!
Det här är min blogg om min vardag.

Jag är en snubbe på 15 år som lever mitt liv så gott det går. Det här är ingen blogg där jag lägger upp bilder på mina skärsår, även fast jag faktiskt har en del.

Fråga mig

34 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards