Alla inlägg den 1 augusti 2013

Av David - 1 augusti 2013 19:23

Hej!
Idag har jag laddat upp DOW del 1 på Youtube. Länk kommer finnas under "länkar" för allmän beskådan. Jag tycker att ni borde kolla in den!
Jag har även varit me familjen och käkat på restaurang. Jag åt en skitgod lax med potatissallad. Sedan ville mamma till havet men det ville ingen annan så vi åkte direkt hem.
Fråga till er läsare: Vad gillar ni att läsa och har ni bokförslag? Jag har nämligen läst ut min bok :p.
Ps: Nu är det bara 2 veckor kvar till skolan börjar :(.

Av David - 1 augusti 2013 01:27

Sorry att jag inte skrivit på över 24 tim. Jag hade dagen full igår. Jag var med,en kompis från typ 10 till halv 6 sedan åkte vi till en familj o var gäster och jag kom precis hem. Jag o kompisen arbetade med DOW (länkar till trailers+andra sidor under "länkar"). De vi var gäster hos är en gammal "familjevän". En av deras döttrar är SJUKT snygg ;). Däremot är hon ett år äldre, har pojkvän och jag kan inte direkt säga att jag är kär... Ialla fall, vi hade,det jättetrevligt och det var mycket god mat.
Nu är jag så jävla trött att jag snart somnar på stubben. Så gonatt!
//David

Presentation


Hej!
Det här är min blogg om min vardag.

Jag är en snubbe på 15 år som lever mitt liv så gott det går. Det här är ingen blogg där jag lägger upp bilder på mina skärsår, även fast jag faktiskt har en del.

Fråga mig

34 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards