Alla inlägg under augusti 2013

Av David - 26 augusti 2013 22:11

I fortsättningen kommer jag bara lägga upp ett inlägg i veckan p.g.a att jag behöver fokusera på skolan. Jag kommer ev. att skriva små inlägg under veckans gång om jag har tid.
Blir det här bra?
Kom ihåg att ställa frågor även om jag inte uppdaterar varje dag!

Av David - 25 augusti 2013 21:30

Short story ofta the past 3 days:
Jag har varit på ännu en friday night, gissa vilken dag :p. Jag har varit på dykkurs (med syrgastuber) och failat och idag har jag sorterat och delat ut reklamen.

Någon som har tips på sidor där du kan ladda ner alla adventure time och the walking dead serier?

Av David - 21 augusti 2013 21:07

Hej!
Första skoldan! Det gick... Ok, det var kul att få komma till baka men det fins ju nackdelar oxå som att man måste träffa folk man vill undvika.
Nu är jag i alla fall tillbaka och jag tittar på anime. Imorgon börjar skolan på riktigt.
See ya tomorrow!
//Dacide

Av David - 20 augusti 2013 19:50

NEJ! IMORGON BÖRJAR SKOLAN! :'(
Ok, ok, jag vet att jag har 2 dagar mer än de flesta! Men ändå!
Idag har jag förberätt skolan genom att plugga spanska. Annars har jag varit på utvecklingssamtal (planerar terminen). Jag har även spelat tv-spel. Snart skall jag lägga mig så jag är utvilad till imorgon.
godnatt!
//David

Av David - 19 augusti 2013 21:55

Idag har jag vart i Lund o hängt

Av David - 19 augusti 2013 21:09

Att åka buss till skolan är inte bara ett färdsätt utan även ett tillfälle att ta det lugnt och kanske läsa lite. Det hjälper även att veta att jag lämnar hålan där min gamla skola låg, där de sex jobbigaste åren under min skoltid utspelades.

Av David - 18 augusti 2013 22:18

TV-SPEL! HELA DAN! Well, now u know that...
See ya!
Ps: behöver jag uppdatera varge dag? Behöver bi mig så mycket?

Av David - 16 augusti 2013 23:05

Tjo! *gäsp*
Trött! Idag har jag haft gäster. De hade sin 10 åriga son med...
Det blev lite kul i slutet då vi spelade konstant Modnation Racers :). Det är kort men jag är trött så godnatt!
//David

Presentation


Hej!
Det här är min blogg om min vardag.

Jag är en snubbe på 15 år som lever mitt liv så gott det går. Det här är ingen blogg där jag lägger upp bilder på mina skärsår, även fast jag faktiskt har en del.

Fråga mig

34 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards