Alla inlägg den 18 juli 2013

Av David - 18 juli 2013 10:48

God morgon!

Jag har ett viktigt medelande: Läs Liftarens Guide till Galaxen eftersom den är jävligt awsome.
Nåväl Tillbaka till inlägget. Jag skall ha gäster idag, ganska kul. kul eftersom det kommer några killa som är kul att hänga med och mindre kul eftersom de vuxna kommer snacka tråkiga grejer hela tiden. Som jag skrev igår kom jag hem från min Härräng-Gottland resa som var så j*vla awsome. Jag brände 7 böcker (med bränna menar jag läst ut). 

Jag har upptäckt att mina föräldrar stalkar min blogg så jag kan inte skriva vad jag vill längre, vilket kommer leda till en positivare blogg.

I.a.f funderar jag på att skriva en ny berättelse på bloggen men jag vet inte vad den skall handla om jag behöver tips.

Jag har även köpt något som heter Crystal Garden, mest för att se vad det är. Jag kommer antagligen låta er följa utväcklingen här på bloggen.

Det var nog allt!

//David

Presentation


Hej!
Det här är min blogg om min vardag.

Jag är en snubbe på 15 år som lever mitt liv så gott det går. Det här är ingen blogg där jag lägger upp bilder på mina skärsår, även fast jag faktiskt har en del.

Fråga mig

34 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards