Alla inlägg den 17 juni 2013

Av David - 17 juni 2013 23:09

Hej
Litet snabbt inlägg. Har ni märkt att 75% av alla bloggar skrivs antingen av hästmänniskor, map-människor eller glada hemmafruar som tycker att livet är härligt. Om ni som läser detta skriver om något av dessa alternativ, ber jag om ursäkt för min åsikt och ber er att inte sluta läsa min blogg. Jag skrev det här inlägget för att jag tycker att det är jobbigt med sp, hästnamn och alltför glada människor.
//David

Av David - 17 juni 2013 22:35

Goder aften KÄRA läsare!
Imorgon skall det bli en jävligt kul dag. Först skall jag in till lund med en polare, samma kille som jag skulle träffa i Burlöv så vi får hoppas att han dyker upp, och spela Mtg och CV. Sedan skall jag hem till min mormor som fyller år och äta där och efter det skall jag packa Alla saker jag skall ha med till Prag. Jag skall till Prag med min orkester, trots översvämningarna.

Nåja, det var nog allt för ikväll så jag önskar er en riktigt god kväll.
//David

Ps: Fortsätt ställ frågor, det är sjukt kul att få besvara dem. Jag vill Järna ha förslag på hur jag skulle kunna förbättra min blogg.
//David

Av David - 17 juni 2013 10:25

Hej, god morgon, god förmiddag och om vi inte ses mer på dan, god kväll, natt och lunch.

Nu var det första vardagen på sommarlovet :) vilket kommer leda till bad, glass och en massa mtg :).

ni som vill kan kontakta mig på kik: ubk8751.

Av David - 17 juni 2013 10:22

Viste ni att det är fler killar än tjejer som efter att ha tänkt på att begå självmord verkligen gör det. :(

Sorgliga hälsningar från David

Presentation


Hej!
Det här är min blogg om min vardag.

Jag är en snubbe på 15 år som lever mitt liv så gott det går. Det här är ingen blogg där jag lägger upp bilder på mina skärsår, även fast jag faktiskt har en del.

Fråga mig

34 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards